ViP040 op het terras van ‘t Honk

24 juni 2020

Met zijn tienen pasten we er precies op, op het terras voor ons geweldig mooi opgeknapte Honk. Keurig met 1,5 meter ertussen hebben we op 18 juni ‘s avonds de draad van het ViPcafé weer opgepakt. De vrouwen die aanwezig waren, “oude” én nieuwe vriendinnen, waren unaniem van mening dat het goed en gezellig was om weer eens samen te zijn. Er was koffie en een glas wijn en Albertien had voor geweldige hapjes gezorgd. Er werd uitgewisseld wat corona met ieder van ons had gedaan en uiteraard werd stilgestaan bij het overlijden van Rita die wij nog zo kort geleden hebben gezien. Rita was erbij vanaf het begin. Zij sloeg slechts bij uitzondering een activiteit van de ViP-vrouwen over. Wij missen haar.

Necla en Ria hebben voldoende input gekregen voor hun overleg in de werkgroep over de ViP-activiteitenkalender. Omdat een aantal activiteiten geen doorgang kan vinden, zal die kalender noodgedwongen voorlopig minder ambitieus zijn dan aanvankelijk was gepland . We zullen binnenkort horen wat er in 2020 nog doorgang kan vinden. In ieder geval het ViPcafé.  De datum voor de volgende keer horen wij snel. Hou de mail en de website in de gaten.

Marianne