Goed begin is het halve werk

Door Mary Fiers op 17 juni 2017

Vrijdag 16 juni was het dan eindelijk zover. De nieuwe afdeling PvdA Regio Eindhoven is van start gegaan!

Zoals op de foto te zien is zat de stemming er goed in! De foto is genomen tijdens de borrel na afloop van de oprichtingsvergadering. Lid zijn van een vereniging, met mensen met dezelfde idealen, is namelijk naast inspirerend ook gewoon leuk.

Onze partijvoorzitter Hans Spekman en kamerlid en minister Lilianne Ploumen waren ook aanwezig. Zij hielden beiden een bevlogen verhaal over het belang van de sociaaldemocratische idealen in deze (internationaal) turbulente tijd.

Noteren jullie 28 september alvast in jullie agenda?

Dan hebben we namelijk onze eerste Algemene Ledenvergadering. In ons Honk in Eindhoven. We hopen op een goede opkomst! Later meer over het programma van deze bijeenkomst. Maar voor nu allemaal een fijne zomer gewenst!

Bestuur PvdA Regio Eindhoven,

JanPeter, Johan, Wim, Hans, Necla, Jos, Robert, Henk en Mary

Lees hier het verslag van deze ALV.

Mary Fiers

Vroeger bij ons thuis aan de keukentafel, in Bladel, werden maatschappelijke vraagstukken besproken en opgelost 😉  Mijn lieve vader en moeder brachten mij de idealen van (internationale) solidariteit, rechtvaardigheid en gelijkwaardigheid bij. Tot op de dag van vandaag een inspiratiebron.  En die idealen zijn nog steeds actueel.  Misschien wel meer dan ooit. In een samenleving waarin (groepen) mensen

Meer over Mary Fiers