Afscheid van Robert Tops , oude voorzitter en Welkom Marjolein Senden , onze nieuwe voorzitter

27 juli 2022

In een druk bezochte ledenvergadering afgelopen woensdag 13 juli hebben we afscheid genomen van  ons gedreven en enthousiaste bestuurslid Robert Tops. Robert is gestart als bestuurslid Veldhoven en later als tijdelijk voorzitter van PvdA regio Eindhoven. In die laatste periode stonden de  voorbereidingen van de gemeenteraadsverkiezingen centraal. Oa door Robert s inzet hebben we goede resultaten geboekt en deden we in alle gemeentes weer mee weer met goede kieslijsten , al dan niet gecombineerd met GL.

Robert neemt afscheid omdat zijn werk niet meer te combineren is met zijn nieuwe baan van directeur bij het Rythovius college in Bergeijk .

We hebben Robert uitgebreid bedankt en toegesproken . We wensen hem veel succes met zijn nieuwe toekomst!

Vervolgens zijn we heel blij met onze nieuwe voorzitter MarjoleIn Senden. Met veel spirit en enthousiasme sprak ze de ledenvergadering toe en gaat ze aan de slag met de “ sociaal democratie in haar hart.”

Marjolein heeft de vorige periode in de gemeenteraad gezeten voor de PvdA Eindhoven. We wensen Marjolein veel succes in haar nieuwe rol.

De middag werd afgesloten met een gezellig borrel.

Voor nu iedereen een fijne vakantie gewenst ️

Frank Depla

tel. 06 2003 1574